
Vzdelávanie klientov prostredníctvom RPO
Vzdelávanie klienta prostredníctvom RPO (Recruitment Process Outsourcing) je kľúčovým prvkom, ktorý nám umožňuje poskytovať našim klientom nielen kvalitné služby, ale aj zvýšiť ich informovanosť a efektivitu v náborových procesoch.
Vzdelávanie a informovanosť klienta:
Kľúčovým prvkom našej práce je neustále vzdelávanie a informovanosť klienta. Už od samého začiatku projektu sa snažíme komunikovať s klientom o jeho požiadavkách a očakávaniach ohľadom časového rámca na dosiahnutia prvých výsledkov. Naše rozhodovanie je založené na dátach, nie na odhadoch. Vieme, že klienti často nemajú k dispozícii dostatok dát, a preto sa snažíme podeliť sa o naše know-how, ktoré môže prispieť k edukácii nielen HR tímu, ale aj hiring manažérov.
Pravidelná komunikácia:
Pravidelná komunikácia s klientom je neoddeliteľnou súčasťou nášho RPO procesu. Informujeme ich o aktuálnej situácii na trhu práce, poskytujeme spätnú väzbu od kandidátov ohľadom relevantnosti ich finančných ponúk a ďalších aspektov. Klientom pripravujeme pravidelné reporty, ktoré detailne popisujú situáciu na trhu práce s pasívnymi a aktívnými kandidátmi. Výsledky sú starostlivo prediskutované a vysvetlené, aby mal klient možnosť zoznámiť sa s dátami, ktoré sám zvyčajne nesleduje.
Market mapping:
Súčasťou našich RPO služieb je tiež tzv. market mapping, ktorý je pripravovaný na základe konkrétnych požiadaviek klienta. Ak klient potrebuje získať prehľad o potenciáli trhu v danej oblasti podľa rôznych kritérií, poskytneme mu podrobné informácie.
Poradenstvo:
Často sa stáva, že klienti potrebujú poradiť s definíciou náborového procesu alebo stratégie, alebo chcú získať spätnú väzbu na už nastavené postupy. Pohľad externého konzultanta často prináša efektívne tipy, ktoré sú jednoduché na implementáciu a pomáhajú klientovi zlepšiť skúsenosť kandidátov, zbierať kvalitné dáta alebo vzdelávať hiring manažérov. Naši klienti môžu taktiež využiť široké spektrum školení. Ponúkame bežné sourcingové školenia, ako aj školenia na mieru pre malé tímy hiring manažérov. Novinkou sú tiež školenia zamerané na Ambassadoring alebo workshopy zamerané na identifikáciu EVP(Employee Value Proposition).
Stále v obraze:
Vďaka pravidelným školeniam našich konzultantov a zdieľaniu dát z pracovného trhu, sú naši RPO konzultanti pripravení poradiť s akoukoľvek náborovou situáciou, do ktorej sa klient dostane. Vstupujú do procesu s odbornou pripravenosťou a schopnosťou poradiť a pomôcť klientom.
Vzdelávanie klienta je pre nás zásadné, pretože veríme, že informovaný klient dokáže s nami spolupracovať na dosiahnutí najlepších výsledkov. Prostredníctvom rôznych foriem komunikácie, reportov, školení a poradenstva sa snažíme odovzdávať naše know-how a podporovať klientov v ich náborových aktivitách. Sme pripravení vyriešiť akúkoľvek náborovú situáciu a priniesť svoje odborné znalosti a skúsenosti, aby sme spoločne dosiahli úspech.
Další zajímavé články
- Ostatní
Čo vedie klientov k riešeniam RPO
13. 02. 2025 - Ostatní
Meranie úspechu RPO: Kontexte interpretácie metrík - časť 3
07. 11. 2024 - Ostatní
Meranie úspechu RPO z pohľadu klienta - čásť 2.
06. 11. 2024 - Ostatní
Meranie úspechu RPO: Aké metriky nastaviť a sledovať - čásť 1.
06. 11. 2024 - Hr tipy
Trendy v RPO a budúcnosť náboru
06. 01. 2025